П`ятниця, 26.04.2024, 19:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Шелюгівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Підготовчий клас
18.03.2020, 10:45

тижні завдань на карантин у форматі  word.docx

http://shelugivskazosh.ucoz.ru/distancine/1_class/pidgotovch_klas_dom_zadan.docx

Прохання готові завдання здавати у вигляді фотозвіту на вайбер -  0965916672

 

«Рух для здоров'я»

18.05

1. Мовленнєва діяльність.

Привернути увагу дитини до різних видів руху, допомогти дитині усвідомити, що здатність рухатися – це ознака всього живого.

Систематизувати знання про характер руху людей, тварин та інших істот шляхом порівняння та зіставлення.

Вірш О. Кротюк «Як то добре в світі жити».

2. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 2

3. Художньо-естетична діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 1.

19.05.

1. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Розширити уявлення дитини про різноманітність рухів рук/ніг, функціональні можливості.

Навчити правильно визначати та називати виконувані дії, залежно від виду діяльності: бігти, стрибати, малювати, клеїти, вирізати, зачиняти, махати, тримати, обстежувати, занурювати тощо. Вправляти дитину у прямому та зворотньому порядку, застосовувати обчислювальні вміння у повсякденному житті.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 3,4.

 2. Художньо-естетична діяльність.

Малюнок на тему «Що можуть руки-ноги» . Що можна і не можна робити руками/ногами (не можна: топтати рослини, забирати пташенят з гніздечка, кидати каміння у тварин; стріляти з рогатки по птахах,розпалювати вогонь; можна: поливати квіти, годувати рибок, витирати пил).

20.05.

1. Мовленнєва діяльність.

Сприяти формуванню позитивного ставлення до здорового способу життя .

Збагачувати уявлення про загальні правила збереження здоров’я і попередження хвороб.

Вдосконалювати вміння дитини виконувати профілактичні вправи.

Формувати у дитини ціннісне ставлення до власного здоров’я.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 5.

2. Художньо-естетична діяльність.

Створити метелика у Альбомі художньо-творчої діяльності у техніці аплікації (із зерен, маку і круп).

3. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 6.

21.05.

1. Мовленнєва діяльність.

Розвивати оціночне ставлення дітей до техніки, що допомагає людям у побуті.

Вчити цінувати результати праці людей, які створили прилади-помічники.

Формувати вміння розрізняти корисний та шкідливий вплив різних предметів на людей у побуті.

Вчити помічати позитивні та негативні сторони побутових пристроїв у господарстві.

2.Пізнавально-дослідницька діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

 Завдання № 7.

3. Художньо-естетична діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

 Завдання № 8

22.05.

1. Художньо-естетична діяльність.

Розграфити аркуш А-4 на 6 квадратиків.(«взуттєві коробочки в магазині») і у кожному намалюють пару взуття для танців: пуанти, танцювальні чобітки для українського таночку, босоніжки для бальних танців, кросівки для брейк-дансу, взуття для старовинних таночків тощо.

2. Мовленнєва діяльність.

Збагатити уявлення дітей про красу рухів у танці й гімнастиці як результат гармонійного поєднання пластики, точності, сили.

Уточнити знання про жанри творів мистецтва, що передають красу рухів.

Збагачувати активний словник дитини дієсловами, що визначають красу рухів.

Відеоролик виступу А. Різатдінової , світлини з виступів видатних українських спортсменок-гімнасток; відео фрагменту з балету «Лускунчик» на музику П. Чайковського.

3. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 9,10.

25.05.

1. Мовленнєва діяльність.

Продовжувати розвивати пізнавальний інтерес до фізичних можливостей людини.

Заохочувати помічати та оцінювати швидкість рухів(повільно, спокійно, швидко, стрімко).

Допомогти дитині зрозуміти /усвідомлювати рухи. Яких не видно (дихання, рух крові, рух думок тощо).

2. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 11.

3. Художньо-естетична діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 12.

26.05.

1. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Вправляти дитину у розмірковуванні , аргументованому доведенні своєї думки у спільній розмові.

Допомогти дитині усвідомити роль рухів органів артикуляції підчас мовлення.

Текст віршів І. Андрусяка; аудіо казка  Ш. Перро «Кіт у чоботах».

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 13, 14.

2. Художньо-естетична діяльність.

Після прослуховування аудіо казки намалювати Кота у чоботах.

27.05.

1. Мовленнєва діяльність.

Закріплювати вміння дитини проектувати гру, обговорювати зміст та її подальший розвиток.

2. Художньо-естетична діяльність.                                                                   

Виконати композицію «Космос» у Альбомі художньо-творчої діяльності, в якій поєднується кілька художніх технік малювання і аплікації.

3. Пізнавально-дослідницька діяльність.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Завдання № 15

28.05.

Уточнити уявлення про космос, планети, що входять до Сонячної системи.

Закріпити знання про повітряний і космічний транспорт, особливості життєдіяльності космонавтів.

Відео про космос; відео про планети Сонячної системи.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Заповнити сторінку досягнень за тиждень.

29.05.

Відео про космос, планети, зірки, галактику, сонце.

Книга дошкільника старший дошкільний вік Частина ІІІ

Заповнити сторінку вражень за темою.

Категорія: Мої файли | Додав: shelschoolzosh
Переглядів: 268 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz